skyy Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 hvor mye koster de for et diesel-panser til ascona b Siter Seat Leon cupra tdi4 Accord 2,0 exi Vectra 2,0 16v -95 (Solgt) Manta GSI -86 (Prosjekt) Vectra 2000 4x4 -89 (Solgt) Ascona A -72 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Se først om du klarer å få tak i et...... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyy Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 har et, lurer på å selge de viss jeg får en bra pris for de :cool: Siter Seat Leon cupra tdi4 Accord 2,0 exi Vectra 2,0 16v -95 (Solgt) Manta GSI -86 (Prosjekt) Vectra 2000 4x4 -89 (Solgt) Ascona A -72 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Gir deg 500,- Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Gir deg 1000kr hvis du ordner med frakta!!! Skal støpe i glassfiber se... :) Har sendt deg PM Trond Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Da gir jeg 1500,-!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Da gir jeg 1500,-!!! oij.. overprisa mye nå.. hadde du gått opp 200kr så hadde jeg droppa det.. hehe ja ja. Du skal få panseret.. trekker mitt bud... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 oij.. overprisa mye nå.. hadde du gått opp 200kr så hadde jeg droppa det.. heheja ja. Du skal få panseret.. trekker mitt bud... haha...tabbe drturbo doh Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hakk'e kjøpt det enda......regner med å støpe noen i carbon fiber, så det ordner seg nok etterhvert.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hakk'e kjøpt det enda......regner med å støpe noen i carbon fiber, så det ordner seg nok etterhvert....Tommy Hvordan er det å lakkere carbon da? Synes det er harry å blande gammel god Opel med carbon lookalike diselpanser. Hvor mye skal du ha for en kopi... evt vidre selge panseret? PS: Ascona'n din vil kle godt diselpanseret. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Joa, carbon passer ikke alt, men jeg har laget dørsider/interiør, så hvorfor ikke et panser. Tror det vil passe greit på bilen min. Og passer det ikke, får jeg sikkert solgt det. Hvor mye et panser i CF vil koste veit jeg ikke enda. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg