Housey Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 ingenting, bare skøy Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Jeg trenger fremdeles dette. Trenger egentlig bare til fremskjermene. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Sorry at jeg er så treg. Hatt noe så sinnsykt mye å gjøre.... Trenger du kun de fremre? Har hentet dem frem, de så faktisk bedre ut enn jeg husket, skal få pakket dem og sendt dem i løpet av helga. Blir jo mindre frakt på 2 enn 4 da, veier ikke mye. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Sorry at jeg er så treg. Hatt noe så sinnsykt mye å gjøre....Trenger du kun de fremre? Har hentet dem frem, de så faktisk bedre ut enn jeg husket, skal få pakket dem og sendt dem i løpet av helga. Blir jo mindre frakt på 2 enn 4 da, veier ikke mye. Tror ikke frakten blir noe mindre på 2 enn 4, pakka bli like stor liksom og frakten er lik opp til 10kg, send alle 4 du. kjekt å ha.:) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Yes sir, will do! Fint at noen får nytte av dem istedet for at jeg slenger dem på dynga... :) Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Yes sir, will do! Fint at noen får nytte av dem istedet for at jeg slenger dem på dynga... :) Setter pris på den holdningen:) You ROCK!!! sombrero Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg