Golf-Master Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hei, jeg ønsker og kjøpe stålbjelken i en 90 frontfanger. Noen som har en til salgs? evt en BILLIG 90 frontfanger? gjerne med plastskader. Eller er det noen som kan skaffe/ta et bilde av stålbjelken i fangeren? Takk på forhånd. MVH Golf-Master Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Har en bjelke 100 kr +frakt spørs om det svarer seg med frakten - vet ikke hvor du bor. Jeg er fra Haugesund Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Jeg bor på fosen, rett utenfor trondheim. Denne bjelken er den som brukes orginalt i en 90 frontfanger? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg