Primera.GT Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 slet ut to sett med dekk i fjor, satt på 225-45-17 det gikk helt greit :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Kjøp nye dekk da vel. Kjørte med 205/40-17 med 45 inpress på min Primera. Det kunne ha subbe bak, men jeg spaca den ut 3 mm. da var det 3 mm klaring mellom dekket å demper skåla..Tror neppe det hjelper. Med felger som har 45im så skal det ikke være no problem og kjøre med 215bredde på dekkene. Men han har tydelig feil impress på felgene så da må han ha spacere for og kompansere. Men da blir det selvfølgelig mindre gjenger og gå på. Like greit og bytte felger. Men jeg har ett lite triks til folk som må bruke spacere. En kompis av meg hadde også feil impress på sine felger til en sunny Gtir. Det jeg gjorde var og kjøpe bolter fra nissan patrol. De hadde samme diameter men var litt lengere. Så ta en tur til nissan og hør om de har orginale bolter til bilen din og fra en patrol, sånn at du får sjekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg