Gå til innhold

S: AC Schnitzer replica takspoiler - BMW 3-serie e46 sedan.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

AC Schnitzer replica takspoiler - BMW 3-serie e46 sedan.

• Jeg har en AC Schnitzer replica takspoiler til sedan.

* Spoileren er laget av solid glassfiber

* Passform er testet på e46 sedan og garanteres 100% - sjekk bildene under.

* Med spoileren følger det også med originale AC Schnitzer klistremerker (et sort og et sølv) som klistres i fordypningen på den ene siden av spoileren = 100% ACS-look.

* Den er ferdig grunnet og klar til lakkering i din farge.

* Spoileren er helt ny og har aldri vært montert, bortsett fra da bildene under ble tatt =)

• Prisen på en original ACS takspoiler er kr 2700,- ++

• Denne selger jeg for kr 1200,- + porto/postoppkrav kr 166,- = kr 1366,-

Spoileren kan ses/hentes i Kristiansand, evt. sendes i posten.

Spørsmål -> stein@pixelit.no

** Passer kun e46 sedan **

acsroof.jpg

acs_sedan1.jpg

acs_sedan2.jpg

acs_sedan3.jpg

acs_sedan5.jpg

acs_sedan6.jpg

acs_sedan7.jpg

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, hvordan er monteringen av denne? er det lim/teip/skruer?

ser ut som at den ikke dekker over bremselyset, eller gjør den det?

mvh

Jeg har forhørt meg litt rundt og de fleste anbefaler å lime den fast med et fugelim som heter Sikaflex. En annen mulighet er jo dobbeltsidig tape. Det finnes noen typer som er spesielt beregnet for slike ting. Jeg har personlig god erfaring med dobbeltsidig tape som jeg har brukt på en liten spoiler på kanten av bagasjelokket. Etter et år med snø, regn og høytrykksvask et par ganger i uka så sitter den fortsatt som fjell. Fordelen med tape er jo at den blir lettere å fjerne om man skulle få lyst til det. Fordelen med lim er jo at man kanskje føler seg litt tryggere på at den ikke blåser av. Skruer er i hvertfall ikke aktuelt på denne spoileren da den festes på glasset helt på toppen av bakruta.

Og nei, den dekker ikke bremselyset. :)

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider