Rallyegolf Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Skulle skifte til hvite instrument skiver i dag, og alt gikk strålende helt til det var slutt på tålmodighet.. Styrte en stund med å få nålen til turtelleren av, til slutt ble jeg litt hardhendt og det resulterte til at turtelleren står fast. angry Dvs går ikke til 0 når man beveger den fysisk, står bare i ro der jeg slapp den. Monterte dette i bilen igjen og ikke noe tegn til liv i turteller.. Så mitt spørsmål er: Går det ann å bare skifte ut turtelleren? eller må man bytte hele sullamitten? Vil egentlig ikke bytte ut hele greien pga km stand blir da feil... Noen som vet??? Takker for svar.. Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Du kan flytte over speedometeret ditt i en annen instrumentenhet (som funker). Gjorde dette i sin tid på gamle-Einsern. Er en del fomlearbeid, men det går. Så da er det bare å sette i gang! Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Høres ut som en puttle jobb. Fant ut idag at ikke det er min sterkeste side :) Takker for svar.. Bare å gi en lyd hvis det er noen av dere som har ett instrument liggene til g60 med kjørecomp til en rimelig penge. Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg