Bilskalle Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Da jeg satt meg i bilen i sta, støtte jeg på et lite problem. Jeg skulle trå inn clutchen for å starte bilen, men med en gang jeg såvidt var nær den, så føyk den inn, og ble der. Det går ann å dra den ut igjen og, så den blir stående der, men det gjør ingen nytte. Den kopler liksom ikke. Jeg har aldri hørt om noe slikt før, så det er fint om noen andre har. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 hmmm..... har bmw wire eller hydraulisk cluch? tror enten cluchwiren har røket, eller så ere væskeproblemer. type, enten hull i røret som går til kassa, eller så ere pakninger eller lignende i cluchpumpen din.... Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Da jeg satt meg i bilen i sta, støtte jeg på et lite problem. Jeg skulle trå inn clutchen for å starte bilen, men med en gang jeg såvidt var nær den, så føyk den inn, og ble der. Det går ann å dra den ut igjen og, så den blir stående der, men det gjør ingen nytte. Den kopler liksom ikke. Jeg har aldri hørt om noe slikt før, så det er fint om noen andre har. -Krissa Nøyaktig samme som broderns '87 316 (E30). Var clutch-pumpa som var gåen. Det er snakk om en master og en slave. Det er vanligvis en av dem som ryker, men i broderns tilfelle var det den andre, så han byttet begge. Mener han snakket om at han brukte et par timer på å bytte. Han måtte også ha hjelp av kvinnfolket for å lufte den. Nye pumper ble kjøpt hos Alf Lie og Autotrio Lykke til Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Takk for hjelpen. Det var clutch pumpen som var gåen, så olja hadde lekt ut. Får bytta'n i morra. Kosta 200 spenn for en ny. btw: senka bil og bukk hører ikke sammen helpme -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg