S14a Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hei Er det noen her som har erfaringer med Akershus Bil på Vinterbro? Vurderer å handle hos dem, og synes det er greit å sjekke om noen har positive/negative kommentarer om dem før jeg handler. Mitt foreløpige inntrykk er at de er skikkelige og hyggelige. Men skinnet kan jo bedra. :p ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hei Er det noen her som har erfaringer med Akershus Bil på Vinterbro? Vurderer å handle hos dem, og synes det er greit å sjekke om noen har positive/negative kommentarer om dem før jeg handler. Mitt foreløpige inntrykk er at de er skikkelige og hyggelige. Men skinnet kan jo bedra. :p ;) Har bare prøvekjørt en bil der en gang. Samme inntrykk som deg, men jeg har altså verken handlet der, eller opplevd å måtte reklamere på noe som jeg har handlet der. Det er jo vanligvis først da det negative begynner. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
epidemic Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Kjenner han som driver akershus bil, og han er seriøs!!! går fint å handle hos han=) Siter 1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero 1968 Volvo 144 (75HK) :pimp V8 er tingen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg