DaButcher Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 om du kjøpte med visa, kan du vel ha med kontoutskrift? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 cash is king Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Jeg har en vannpumpe som har gått ca. 100.000 km fra en `98 mod B230FT. 99% sikker på at den ligger i garasjen... Kan sikkert få den billig hvis du spør pent... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 har du pakkninger også? (spørre veeeeldig pent om pris) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Alle pakninger som er på pumpa er nok der, men den mellom pumpa og motor har jeg ikke. Den har vel kanskje du? Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 jeg har ikke den ny nei. har lite lyst til å bruke gamle pakkninger omigjen Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Den mener jeg at du får kjøpt løs på Volvo. Si ifra hvis du har lyst på pumpa så kan jeg gi den til THO i morgen kveld. Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 fikk nettopp peeng, så kjøper på thorshov jeg... siden jeg trenger bilen i morgen. ellers takk for hjelpen 240ft :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Den er god. Lykke til med byttet! Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 da var den byttet :) og ting er tilbake til normalen... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 da var den byttet :) og ting er tilbake til normalen... Får håpe den varer litt lengre enn den forrige da :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 beholdt du kvitteringen? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 hehe. ja. kvitteringen er beholdt Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg