Gå til innhold

DB-drag på svinesund.

Ranger emnet

goåfør

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

hadde tenkt meg hit, men jeg har litt problemer med cd spillern min...den hakker når det kommer bass. PGA dette så jeg bruker stort sett bare bærbarminidisk-spiller kobla inn på aux inngangen. så det jeg lurer på er om dette kan brukes i konkurannsen? eller må det spilles med en cd som arrangørene har?

Dani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bruke dB jams, og den finnes ikke på minidisc, så du må nok fikse cd spilleren din...

hmm....må se om jeg får lånt meg en spiller da...jeg har dbjams vol 6 kopiert over på md, men det går heller ikke ann å bruke? (har orginal cd'en også, ikke lasta ned eller no).

er det noen andre begrensninger jeg må tenke over også? som ekstra batteri eller kondis eller no? vet ikke helt hvilken klasse jeg skal stille i...

utstyret mitt:

3x pioneer 121 spl (12")

1x Hammer H1

1x kondensator(1farad)

pioneer spiller

planet audio forsterker til "vanlige" høytalere

1 par 6x9"

1 par 6,5"

og ett par 4"

har også ett ekstra maxxima 900 Dc batteri i bagasjerommet.

jeg har aldri vært med på en db drag eller sett en "live" så jeg setter pris på den hjelpen jeg kan få!

Dani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde tenkt meg hit, men jeg har litt problemer med cd spillern min...den hakker når det kommer bass. PGA dette så jeg bruker stort sett bare bærbarminidisk-spiller kobla inn på aux inngangen. så det jeg lurer på er om dette kan brukes i konkurannsen? eller må det spilles med en cd som arrangørene har?

Dani

RF spiller ell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bmw525ix altså stasjonsvogn. Men det er grønne skilter på den. Vil den da gå som varebil? har en enkel instalasjon baki. Ikke noe større enn hva en lett hadde fått plass til i en stasjonsvogn.

Dette er vel kanskje ett lite tvilstilfelle da, for mener på at dette har blitt diskutert før, og at dette ble godkjent, så lenge reglene blir fulgt.

Kan vel stille i en klasse som ikke krever baksete osv.

Superstreet 1-2 NW eller noe sånn, kommer jo også litt på åssen anlegget er bygget opp inni bilen..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utstyret mitt:

3x pioneer 121 spl (12")

1x Hammer H1

1x kondensator(1farad)

har også ett ekstra maxxima 900 Dc batteri i bagasjerommet.

Dani

Med dette kan stille i f.eks Street C

Street C:

Maks 4 forsterkere

Maks 4 stk 12" basser

Kondensator(er) maks 2 farad totalt

Maks 2 batterier

Bilen kan ikke være modifisert innvendig.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider