Sea_West Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Har holdt på med ett lite restaureringsprosjekt i de siste dagene nå. dette er en WIP fordi jeg vet ikke helt hva mer jeg skal gjøre med den men noe blir det. Planen var og lage en liten drifting sierra ut av den, men får se hva jeg gidder. Det er jo også noe feil med dørene som skal bli retta opp bare så det er sagt. ALT er brusha utenom felgen forran og list på bakfangeren. Orginalen: Modden: Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 En klar forbedring i forhold til orginalen ihvertfall, pent arbeid :) Men hvorfor ikke sote vinduene helt fram? Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 fordi jeg tenkte jeg skulle ha noen instrumenter eller noe der og da venter jeg med og sote helt fram til jeg har fått på plass det Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 finest uten soting.. :) så bra ut hittil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 NICE, ble bra, eneste er at det ser ut som om det er en bulk i bakluka Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Sinnsykt kult! Kul idee'. Bakfangeren er litt for lys noen steder og så ser det ut som fordøra buer innover. Men det er en WIP da. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 den bakskjermen var veldig bra!! få den finishen på resten av bilen og Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg