sInnzYk Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 ser veldig bra ut dette neon.. skal du ha med ic og sånn el? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 ser veldig bra ut dette neon.. skal du ha med ic og sånn el? takk takk:) planen er en en IC, men finner ingen bra nok:( Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Sjekk om MSpeed har noen.. evnt. noen andre brukere? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Synes det er noe rart med bak-fangere'n.. Jeg har et par ic'r vist du er intr. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Synes det er noe rart med bak-fangere'n.. Nå som du sier det, jeg tror den er i feil vinkel NeonMuffler.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 åssen lager du angeleyes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Regner med at han har markert den lille sirkelen rundt lykten, farget den og satt ned Opacity eller no.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 what is Opacity? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 veit at bakfangeren ikke er helt på top:D men det skal nok fikses! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 what is Opacity? Opacity er graden av synlighet.. er opacity på 100% ligger det du har valgt helt frems.. har den en opacity på 0% ser du den ikke.. skjønner du? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 tror jeg skjønner det nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 neon, vingen bak ser ikke ut som om den sitter fast.. hvis du skjønner hva jeg mener :D ser bra ut detta :) gleder meg til det blir ic og greier på den Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 veldig bra det der.. tror alt det som ser litt shabby ut er nevnt.. hvis du fortsatt trenger ic'er så send meg en pm så skal du få mange! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 neon, vingen bak ser ikke ut som om den sitter fast.. Er vel faktisk litt skjev også:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 uansett hva som er galt nå, så driter jeg i det, sier meg ferdig med denne bilen:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg