Fjøslukt Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Heisann.. Driver å pusser opp min "nye" Boble 1970 mod. I den forbindelse skulle jeg fått den lakkert, men har litt begrenset med monetos siden jeg er i armyen:) Noen som vet om noen i Bergen som kan ta det billig? Eller andre tips? Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Heisann..Driver å pusser opp min "nye" Boble 1970 mod. I den forbindelse skulle jeg fått den lakkert, men har litt begrenset med monetos siden jeg er i armyen:) Noen som vet om noen i Bergen som kan ta det billig? Eller andre tips? Hvis du ikke stiller for høye krav til finish på bilen, så kan du jo alltids bruke rulle og lakkmaling. Det kan bli fint det også, hvis du velger en passende farge. Det blir alltid litt porete og mer matt enn enn vanlig billakk, men velger du en lakk som ser tøff ut slik så kan det bli bra. Så en gammel kadett som var malt lilla. Det så ganske tøft ut. Eneste du må passe på hvis du skal lakke bilen skikkelig senere er å ikke bruke silikonholdig lakk. Da er det et helvete å få bort + at eventuelt den nye lakken henger ikke på. Men hvis du ikke skal lakke den senere så går det fint. Bare ikke kjøp hammerlakk med hammerslag effekt. Kjøpp glatt finish. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 har di ikkje noe slik grønn lakk i armyn da til å lakke feltvognene med. bøff litt av den so sprøyter du selv. men hviss du kjenner en som kan å lakke so kan du no bare få han til å jere det. er ikkje selve lakken og lakkjobben som koster men forrarbeidet. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skamkløpt Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ikke ødelegg bobla di ved å rulle den! Da er det bedre og høre med diverse lakkeringsverksted hva de skal ha for å sandblåse og lakke hvis du leverer bilen nedplukka. Har du tolmodighet og tilgang på utstyr, lønner det seg såklart å sandblåse selv. Men du kan sikkert få lakka den for 10000,- Men kanskje for dyrt? Siter 99 BMW 528ia 88 VW Golf 1.6 Til salgs 83 VW Golf GTi Til salgs 83 VW Golf 1.5 Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Bare ikke bruk emmaljelakk eller hammerslagslakk, da blir det et hælvette for den som eventuelt skal restaurere bilen senere, men har du tenkt å kjørt bilen til hugging når du er ferdig med den så kan du jo gjøre akkurat som du vill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg