Housey Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 da snakker du med en av hans foreldre, og forklarer situasjonen som den er! og sier at han har kjøpt noe av deg uten at han har betalt, dette kan i mange tilfeller hjelpe! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 dan stamnes:mulig politiet hadde vært løsningen ja. da har dem iværtfall navnet hans registrert. det andre der er ikke så dumt det heller. bare pga prinsipper liksom Mandel: jepp har prøvd. er noen kompiser som har ringt å. men vet ikke akkurat hvor vellykka det er. han tar ikke tlf uansett. på hustelefonen så svarer foreldra hans. og da er han aldri hjemme hm..du sier foreldra svarer?..forklar saken til dem da? dan: du kom litt før meg ja :rolleyes: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hm..du sier foreldra svarer?..forklar saken til dem da? dan: du kom litt før meg ja :rolleyes: du var noen sekunder for sein jah! =) hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hvis du snakker med foreldrene, så forklarer du situasjonen, og sier at hvis de ikke snakker vett i sønnen og får det hele løst, så anmeldes forholdet til politiet. si at de skal få en tjangs til og renvaske sønnen før det havner på dypt vann Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 har forklart hele saken til morra hans. det hjalp ikke. hu sa bare hu skulle snakke med han Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 er saken blitt oppklart? eller må det sterkere lut til? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 slik at vi kan få denne tråden nedover listene.. ser ingen grunn til å ha denne som sticky lengre.. alle på forumet har lest den, og hva som skjer videre er iallefall ingen grunn til å holde på sticky.... meningen var å varsle alle om å ikke handle med denne personen.. gjennomført !! Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 nei han har ikke betalt nei. må nok sterkere lut til ja. men aldri si aldri. han kan jo fort ombestemme seg å plutselig betale.. hvem vet Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 er enig med at folk som ikke betaler for seg bør få svi....men det kan jo hende at den ble ødelagt i posten da? men for all del ingen grunn til å ikke sende tilbake varen da....eller vil du som de ble sendt til beholde de ødelagte lysene selv? hvis de er ødelagt er det vell ingen problem å legge ut ett bilde av dem her da??? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Grei fyr?? Hvor mange greie "fyrer" kjenner du som truer folk med livet?? Fr meldinger av hans "kompiser assman" som truer meg også,.. Gjør opp for deg på en ordentelig måte så slipper du sånn. Det er jo faen så enkelt, send i retur eller betal. Jeg personlig trur ikke på deg for 5 øre, å kommer aldri til å kjøpe eller selge en dritt til deg. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Gjør opp for deg på en ordentelig måte så slipper du sånn.Det er jo faen så enkelt, send i retur eller betal. Jeg personlig trur ikke på deg for 5 øre, å kommer aldri til å kjøpe eller selge en dritt til deg. Kunne ikke vært mer enig, såklart er det to sider av en sak, men så lenge du ikke sender i retur har du ingen verdens ting du skulle ha sagt. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 ey, lillebror, svar meg da for en gangs skyld.. hvor lenge må vi fortsette å se på denne tråden.. finnes ingen som ikke har tatt poenget ditt nå... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Dagens moral Aldri selg deler til folk som bor lengre unna deg enn at du har tid og penger til å kjøre dit og ordne opp. Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Dagens moralAldri selg deler til folk som bor lengre unna deg enn at du har tid og penger til å kjøre dit og ordne opp. Ja, vi har skjønt det.. ALLE har skjønt det.. for lenge siden.. spørsmålet mitt er till lillebror hvor lenge jeg blir nødt til å fortsette å se på denne tråden når det postes ett inlegg her hver 14 dag og alle er like konstruktive som ei høne på fuglejakt... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Dagens moralAldri selg deler til folk som bor lengre unna deg enn at du har tid og penger til å kjøre dit og ordne opp. synes fortsatt "sende i oppkrav" duger heilt fint jeg, er jo en som har sendt meg en pakke i oppkrav..(kommer idag...*jippi*) men han glemte visst å føre på porten i tillegg..men er da ikke en feiging..200kr + - ble portoen på..skal seff sette over penger å gjøre opp for meg.. med andre ord: BETAL for varen du har FÅTT eller RETURNER den..koster deg ikke mer enn 100kr uansett! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg