Skillz2k Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Har en golf 1 gti som jeg vurderer å selge. biles står uten motoren men motor kan følge med. Bilen er godkjent med 16v motor og skivebremser bak De fleste delene følger med og må monteres. var ment som prosjekt men nytt bilkjøp gjør at jeg vurdere å selge.. bilder av bilen kommer i løpet av uken Kan nevne at der er montert bonrath monovisker, glattet bakluke, 16v antenne senket ønsker bud. bilen står på sotra utenfor bergen Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Solgt Til Meg! Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 har du godkjenningspapirene?? jeg har en ener golf me 16v motor og kunne tenkt meg å godkjent denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 ingen papirer, bare vognkortet hvor alt er påført Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 nå med bilder Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 G40 baksete jo :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg