113deluxe Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Håper noen har et svar her nå. Den mutteren som sitter i senter av bremseskiven osv foran som holdet drivknuten og alt på plass har løsnet av segselv 2 ganger nå, ikke så veldig lyst til å miste hjulet helt plutselig, noen som kan gi meg et tips om hvordan dette kan skje, skal jo liksom sitte noe helt jævlig den mutteren. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skamkløpt Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Mutteren på hjulnavet skal dras til hardt! Tror momentet for mutteren til drivakselen, hjulnavsmutteren, skal dras til 250 Nm eller deromkring Siter 99 BMW 528ia 88 VW Golf 1.6 Til salgs 83 VW Golf GTi Til salgs 83 VW Golf 1.5 Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Er klar over det...er derfor jeg stusser på at den har skrudd seg opp av segselv Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Du kan jo prøve låsvæske... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Dette er en assymmetrisk låsemutter og den er til engangsbruk. Ofte bruker folk disse flere ganger (jeg er en av dem). Du kan enten bytte den med en ny eller du kan gi den et slag med slegge, så den blir "litt" assymmetrisk. Da er den klar for ny innsats (og for å bli skrudd til med de foreskrevne 230Nm). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Enkelte her har jammen mye kunnskap om Golf! Bøyer meg i grusen. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg