Gå til innhold

Merkelig golf

Ranger emnet


Paest

Anbefalte innlegg

Heisann! Har snoka en del i bakgrunnen på forumet, men nå som jeg kjøper en toer til søndagen blir det vel så jeg blir mer høylytt. Er ingen mekaniker, så da er et forum godt å ha for hånden. Så en merkelig golf parkert i parkeringshuset ved der jeg jobber, klarte noen som har sett noe lignende før?

Beklager bildekvaliteten, det var mørkt og det ble tatt med mobilen.

 

 

 

DSC00188.JPG

DSC00189.JPG

 

Edit: 3660 nye mail på serveren jeg posta bildene på, måtte slette unna litt for å få plass til å poste bildene. :)

[ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo

[x]-87 Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er liksom noe som blir så jævli feil... :) men blir saker på søndag når jeg får henta golfen, blir nok en del pussing og gnukking til jeg får lappen. :/ står en firkanta hella-front eller noe i den dur på den nå, så den skal rives av asap!

[ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo

[x]-87 Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf Country er konge, skulle gjerne rocka er slik en. Senka den og fått på noen feite hjul, all-chrome utgaven er endel kulere en den over her..

 

Å senke en country blir vel litt feil?

 

Leste på VACN-forumet at den ikke bare har høyere understell, men også at motoren sitter lavere da noe av rammen var høyere (eller noe sånt).

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kritisere golf country for dens utseende er litt som å sparke noen som ligger nede. Jeg syns golf country er så stygg at den er tøff, litt sånn som trailerbart og avrevne skjorteermer. Men slikt er jo selvfølgelig ikke akseptert å si i anerkjente golfkretser.

Se f.eks på denne:

http://www.faltdach.net/vwgolfbiaginipasso.htm

For enda mer golf country

http://www.vw-golf-country.de/

hehe

99 BMW 528ia

88 VW Golf 1.6 Til salgs

83 VW Golf GTi Til salgs

83 VW Golf 1.5 Til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår