ToRReS Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Hei! Dette er mitt første innlegg her på Bilforumet, og jeg håper det blir godt mottat. Jeg har modifisert en Chrysler Firepower. Hva synes dere? For å se bildet i "full-size", trykk her. Takk for all respons! :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Joda, bra den. Men du må finne felger i samme vinkel så de ikke ser så flate ut og som har sittet på en bil slik at du får med bremser. Bra senka! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Takk for det. Skal prøve neste gang :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg