Gå til innhold

240sx


FUCKBUS

Anbefalte innlegg

fordi 200 ser jo helt på jordet stygg ut! 240 har så inni hampens mye kule styling muligheter..

 

 

Nei..nei....nei! Du er nok litt på jordet.. forskjellen på 180sx, 200sx og 240sx er motoren! 200sx har en 1,8 turbo, eller 2,0 turbo. 240sx er en usa utgave med 2,4 liter økonomimotor som ikke forurenser, ikke har turbo, og ikke går bra i det hele tatt..

 

200SX har 9 forskjellige karosserier fordelt på s13, s14, s14a, og s15.. så det er lett å blande.

 

1. S13 vanlig

1020001.jpeg

 

 

2: S13 Silvia. Tøff bil, men alt for sjelden... Mener å huske at en i 200sx klubben skal selge en...? Egentlig kun for Japan

s13.jpg

 

 

3: S13 OneVia: front fra 180sx/200sx, og bakpart fra Silvia. Ganske vanlig i USA (som 240)

neko1.jpg

 

4: S13 Sileighty, front fra silvia, og bakpart fra 180/200 Min favoritt, og kun solgt i Japan.

sileighty1.jpg

 

5: S14 200sx Ny generasjon.

s14(B)fl.JPG

 

6: S14a. En lite oppgradering med nye lykter, annen turbo, og variable ventiltider. Ellers mye samme bilen som S14

s14.jpg

 

7: S15. Siste generasjon 200sx. Kun med høyreratt, mener jeg å huske.

silvia.jpg

 

S13 silvia og S13 onevia finnes også som cab.

 

Som du ser.. Litt mye å holde styr på ;) Hvilken er det du vil ha? OneVia?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3: S13 OneVia: front fra 180sx/200sx, og bakpart fra Silvia. Ganske vanlig i USA (som 240) <-- noe lignende jeg vil frem til..

har noen bilder av AKKURAT den jeg vil ha:

den fargen: denne

og denne: body kit

 

det er jo en standard 200sx s13 som dem heter her

 

Eller 180sx som dem egentlig heter. er ikke noe spesiel 240sx det der.

 

tips for fremtidig posting: SØRG FOR AT DU VET HVA DU SNAKKER OM!!!!!!!!!!! (med mindre du spør pent om noe og ikke begynner og kverulere når noen svarer rett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3: S13 OneVia: front fra 180sx/200sx, og bakpart fra Silvia. Ganske vanlig i USA (som 240) <-- noe lignende jeg vil frem til..

har noen bilder av AKKURAT den jeg vil ha:

den fargen: denne

og denne: body kit

 

tror faktisk det skal være sunroof på den jeg så på da :/

 

 

Oki. Da tror jeg du må importere. Hvis du ikke har noe i mot høyreratt anbefaler jeg å hente en fra japan for å slippe den slappe 2,4 liters tingen som står i de amerikanske... Kan ikke huske at de har vært solgt på andre markeder med det karosseriet.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eyy.. jeg lasta ned en film av en fyr i usa som modda på bila si, å han kallte den en 240sx.. jeg har jo ikke mye peiling på sx biler jeg, derfor jeg lurte da :(

 

Itt'no katastrofe ;) Alle kan jo ikke vite alt heller ;) Ikke bry deg om Lillegud...

 

Tips: ikke kjøp bil med soltak... Det er dårlig takhøyde der fra før.. Jeg er 178, og tar nesten oppi...

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår