Gå til innhold

Hvordan få av frontdør-panelene, 93-97 mod?

Ranger emnet


Hubble

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en oppskrift på hvordan jeg kan få av dør panelene fremme "uten å ødelegge dem" i en Corolla 93-97 modell? Har el. vinduer.

 

Skal bytte høytaleren, er det da nødvendig å ta av hele panelet eller er det mulig å kun ta av høyttaler dekselet ?

 

Dekselet er jo bare skrudd me skruer, og clips.. først tar du av skruene, deretter, kan du ta et flatt skrujern å lure under, for å løse opp det eine clipse. så er det bare til å rive det av ;) men du kan jo være litt forsiktig då.. begynna i ein ende og arbeide deg bort over..

Er egentlig temele fort gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har vært uheldig med min bil og "måtte" bytte døra, fikk ny dør og bytta intreøret selv. Men har oppdaget at plasten på innsiden er løs. (Dirrer når jeg spiller litt høyt:P) Hadde litt problemer sist når jeg skulle fjærne håndtaket til å rulle vinduet ned, er det noen som har noe gode tips for å fjærne splinten lettest mulig??

 

Hubbel: Det er null problem å skifte høytalerene, enkelt som bare det å ta panelet av! Spesielt på de med el vindusheis. Spesielt når du har gjort det en gang:)

Hvordan høytalere er det du ville anbefale? Ikke for dyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...

Bumper denne :)

 

 

Har fått av vindusheisen og løsna døra hele veien rundt. Begynte foran og dørpanelet er helt løst hele veien var. Men får det rett og slett ikke av, det virker som om det sitter fast på toppen (ved kromlista). Er redd for å røske og slite i det.

Endret av Gesel

Kjører tysker med turbo og drag på alle fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem solved, dørhåndtaket (uten skruhull) som måtte "skyves" bakover :) Var for redd til å ta i noe særlig.

 

MEN, dæsken det er dårlig med plass til element bakover der :S Power-serien til RF er det bare å gi opp :)

Kjører tysker med turbo og drag på alle fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår