MazdaPowah Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Står foran et dekkjøp nå, men er veldig usikker på dette med dimensjoner som passer på bilen. 4x100 ET37 8x17 <- Dette er dimensjonene som har blitt oppgitt. Boltsirkelen skal vel passe, men hva med det andre. Blir 17 for stort eller? Innpress.. har min. 45mm i vognkortet, men har hørt at man kan gå ned 8mm. Stemmer dette? I såfall, fyller felgene mer utover da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 jau, har nettopp kjøpt mæ 8x17 sjøl æ... passe bra dem.. sku visst nok vær 235/40 dekk på dem felgan, men gikk med 205/40 istedet.. å d funke no fint.. enda værtfall.. Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 OK. Da er jeg bare litt usikker på innpresset. Hva står det i vognkortet ditt, og hvilket innpress er det på felga dine? Hadde du hatt et bilde av hvor mye felga bygger ut i bredda, så hadde jeg ikke klikka notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 jau, ska shå om æ får ordna et bilde av d seinar... Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg