Doser_86 Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Har Audison VRX1 500 monoblokk. problemet er det at strømkabelen fra splitter boksen inn til forsterkern blir så varm at isolasjon blir elt myk når jeg spiller hardt lenge. kjører 50mm2 inn i splittern og 25mm2 inn i forsterkern. skjønner ikke hvorfor den blir så varm da??? Mvh Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Bruker du en ny eller gammel kabel? Som skrevet i en tråd tidligere idag så kan kabel bli defekt hvis den er av dårlig kvalitet. Sjekk kopplingene dine og bytt gjerne til en annen kabel/ annet merke og se om det løser problemet ditt. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Bruker du en ny eller gammel kabel?Som skrevet i en tråd tidligere idag så kan kabel bli defekt hvis den er av dårlig kvalitet. Sjekk kopplingene dine og bytt gjerne til en annen kabel/ annet merke og se om det løser problemet ditt. Mvh Pål skal prøve det. ny kabel, og er bra kabel. men tenker jeg bytter ut til 50mm2. den andre forsterkeren min er også strømsterk, men den skjer det ikke med Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Har Audison VRX1 500 monoblokk. problemet er det at strømkabelen fra splitter boksen inn til forsterkern blir så varm at isolasjon blir elt myk når jeg spiller hardt lenge. kjører 50mm2 inn i splittern og 25mm2 inn i forsterkern. skjønner ikke hvorfor den blir så varm da??? Mvh Hvis du har plass saa ville jeg ha provd aa bruke en overgangs "plugg" som gjor at du kan putte en 50mm2 kabel rett inn der hvor det egentlig kun er plass til 25mm2. Tror kanskje at Stinger har det ellers saa vet jeg at Impact har dette. Ps. Beklager min daarlige norsk men jeg er i osterrike. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Hvis du har plass saa ville jeg ha provd aa bruke en overgangs "plugg" som gjor at du kan putte en 50mm2 kabel rett inn der hvor det egentlig kun er plass til 25mm2. Tror kanskje at Stinger har det ellers saa vet jeg at Impact har dette. Ps. Beklager min daarlige norsk men jeg er i osterrike. Splitt boksen er det god plass til 50mm2, samme i forsterkeren. så skal nok bytte om til 50mm2. tror jeg har ca 1m liggende. har fri fra jobben til fredag, så får se på det da. takker for svar. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg