NeonMuffler Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 hei, har lyst til å kjøpe LFS. men lurer på noen ting, er det mulig å trimme bilene, style dem, eller ødelege dem??? og hvorfor bruker alle den som likner litt på den gamle rx7'en? er spillet verdt å kjøpe? takker for alle svar jeg får:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Jeg har bare prøvd demoen, virker ikke som om man kan style, trimme etc, men du kan stille inn bilen, og folk bruker den pga at den går sinnsykt bra.. Og er en fet driftbil... XGT Turbo eller hva den heter ;) Og spillet er absolutt verdt de lusne 150kr som det koster.. Sinnsykt morsomt, selvom det er vanskelig å styre etc, men det er bare trening (mus/ratt) test demoen før du kjøper i tilfelle.. ;) Super vanskelig :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Veldig bra spill. Beste jeg noen gang har spilt (med ratt). Absolutt verdt det. Man kan lage skins til bilene, men ikke forandre formen på bilene hvis du skjønner. Trimme kan gjøre hvis du laster ned et lite tileggsprogram, skifte hvor mange sylindere, hk, turbotrykk, nm, dekkdim., vektfordeling, fwd,rwd,4wd, rødmerkinga osv.!! Men kanskje lurt og vente til LFS S2 kommer ut. Du har vel prøvd demoen, der kan du krasje dem. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 takker, har ikke prøvd demoen, skal laste den ned :P Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg