Gå til innhold

Bodø: Ferarri

Ranger emnet


Cozzie

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp det har den fin bil.men ville ikke kjøpt en ferari til 500000 som går dårligere enn en m3 3,0 til halve prisen........da hadde jeg lakt i mere bolls og kjøpt en skikkelig ferari.348 er og blir ferari ligth!men fin er den....

 

 

m3 for m3- folket, ferrari for ferrari- folket.... end of story.... :rolleyes:

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har m3 men digger ferarri.blir nok en testarossa etter hvert....når m3en er nedbetalt om 2 år.det blir fett,ferari og m3 i samme garasje!m3 for bane og ferarri for crousing.testarossa er en "ekte"ferari!

 

 

hehe.... fin filosofi....

testarosssa ja, har jo en inne for 500k, hvis du er flink til å leite.

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de 348TS'ene som går her i landet, er Pontiac Fiero som er bygget om. Det letteste stedet å se forskjellen eksteriørt, er bakhjulene/hjulbuen.

Det passer liksom ikke sammen i det hele tatt. Innvendig er det MYE som skiller de to. Ved første øyekast, midtkonsollen. Motoren som sitter orginalt i den Fieroen som er mest brukt, er en utrolig slapp 192hk med kjip gir.

Jeg tror den gule 348TS'en er en replica...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Mr.156.

 

Jeg hadde en slik Replica på test et par år siden.

SVÆRT høy "bli-sett" faktor, men jeg savnet den ikke når jeg hadde levert den inn igjen! Den var RÆVVA å kjøre! Slapp som få. Synes faktisk at min gamle Opel Omega (R.I.P) hadde mer spark i seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til bf,Hans Petter!

 

Denne står tilsalgs i tromsø,tror denne var en replica...

MmmMMmmmm.....ferrari!

 

Sinnsykt pen bil,skal vi dra å se dusico? ;)

 

 

hehe, jo da....

vi får ta det en gang jeg har perm.

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til bf,Hans Petter!

 

Denne står tilsalgs i tromsø,tror denne var en replica...

MmmMMmmmm.....ferrari!

 

Hva er bakgrunnen for at du sier det???? Hvis du tror det er en replica, så viser det bare at du ikke ha filla peiling på hva du snakker om! Og hvorfor skulle en replica koste 495.000 når du får de ekte fra 400.000???? Slutt å snakk om noe du ikke har peil på!

 

Når det gjelder den røde i Bodø, så er jeg 99,9% sikker på hvilken bil det er. Bilen har en mindre hyggelig historie, og er absolutt ikke noe fint Ferrari-eksemplar! Men at den er tøff å se på er jeg helt enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår