Gå til innhold

hjemmeside

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Prøv å ta bildene i naturlige områder.Lag no falsk asfalt etc

 

 

Eller eventuelt ute i gresset,veien,fjellknøust (kun hvis det er en svær 4x4,ikke en superlav f2f2 bil) eller på grusveier.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg komme i den belærende ånd.

 

- ha aldri (en norm bare) mer en 3 forskjellige farger på en siden (med mindre du bruker samme farge men lysere / mørkere, da blir siden mer oversiktlig og pen.

 

- prøv å matche siden med gjestebok og galleri, for å få en overgang som er "smooth" og lekker.... - det ser ikke UT slik som det er nå..

 

ellers var det fine bilder og flotte modeller.

men ellers flott tiltak med hjemmeside da :D

 

mvh meg.. :rolleyes:

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med prizma.

Bilene var fine, men fargevalget på førstesiden passer for folk som bruker ting som ikke er lovlig. notin

Hadde du brukt den stilen og fargevalget som du har her så hadde siden blitt mye mere stil ren.

 

Ellers, hva er tanken videre med den siden?

Skal det være noe forum der eller noe upload til album for andre som vil vise frem biler dem har bygget?

Eller er den tenkt kun slik den er?

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde og vært deilig om ikkje linkene i menyen ble åpnet i nye vinduer..

frekke modeller btw, har litt lyst å kaste vekk penger på sånne eg og :P

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår