Jarle_H Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Idag sku eg montera senkefjørene bak... men itte å ha tatt av den eine demparen var han heilt avrusta i toppen... Heile festet hang liksom berre itte litt gummi å rustkanta...så eg må ha nye demparar... Rekne me at da e likt på andra sio og. Samtidig så skifte eg alle fira... Nåken som veit om ein rimelige plass å kjøpa nye dempera te p10 hatchback...? Kan jo ikkje kjøra sånn som bilen står no, så eg må skaffa nye snarast mulig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Idag sku eg montera senkefjørene bak...men itte å ha tatt av den eine demparen var han heilt avrusta i toppen... Heile festet hang liksom berre itte litt gummi å rustkanta...så eg må ha nye demparar... Rekne me at da e likt på andra sio og. Samtidig så skifte eg alle fira... Nåken som veit om ein rimelige plass å kjøpa nye dempera te p10 hatchback...? Kan jo ikkje kjøra sånn som bilen står no, så eg må skaffa nye snarast mulig... tippe lunde dekk i haugesund skaffe billig... har hørt at de billige på demperar og... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Lurer litt på om det går ann å bruke p10 sedan dempere på den. Har ikke testet.. har lett etter dempere nå i 2 år, men har ikke funnet noe til hatchbacken.... Men har hørt en liten fugl synge at det er like dempere på dem! DA har du (vi) jo mange muligheter... Du får jo Kyb AGX justerbare for under 5lapper Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg