Raymond Andersen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Nå er jeg så lei av å ha den jævla ABS lampa lysende siden den begynte å lyse i vinter en gang. Hvert på et vw verksted og lest ut feilkoder,det viser seg at den Høyre hjulsensor har tatt kvelden. Har sjekka kontaktene og ledningene ,men like fordømt lyser den. Sjekka prisen på en slik føler på vw/audi forhandler,de sku ha ca 750,- for den uten rabat..syntes det var litt stiv pris for en ny en.. Noen som evt har en slik liggende eller har noen tips hvor slikt kan kjøpes billigere??,evt et vrak de kan plukke det fra el noe??? Også skulle jeg hatt en svart airbag på Høyre side,den jeg har er BLÅ men har skifta interriør og sku hatt en svart airbag der,kan evt bytte mot den blå hvis noen evt sku ha skifta om motsatt fra meg... hehe.. tips på sider,elle andre som evt har noe slikt liggende? ABS og AIRBAG!! på forhånd takk mvh Rayander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Nå er jeg så lei av å ha den jævla ABS lampa lysende siden den begynte å lyse i vinter en gang. Hvert på et vw verksted og lest ut feilkoder,det viser seg at den Høyre hjulsensor har tatt kvelden. Har sjekka kontaktene og ledningene ,men like fordømt lyser den. Sjekka prisen på en slik føler på vw/audi forhandler,de sku ha ca 750,- for den uten rabat..syntes det var litt stiv pris for en ny en.. Noen som evt har en slik liggende eller har noen tips hvor slikt kan kjøpes billigere??,evt et vrak de kan plukke det fra el noe??? Også skulle jeg hatt en svart airbag på Høyre side,den jeg har er BLÅ men har skifta interriør og sku hatt en svart airbag der,kan evt bytte mot den blå hvis noen evt sku ha skifta om motsatt fra meg... hehe.. tips på sider,elle andre som evt har noe slikt liggende? ABS og AIRBAG!! på forhånd takk mvh Rayander ABS-sensor må du kjøpe ny! De ruster fast, og må ødelegges når de skal ut. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elltho Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Heidu.. Kjøpte 2 nye ABS-følere til min Polo 6N, og det betalte jeg 481kr pr stk for på mekonomen.. (http://www.mekonomen.no) Så då sparer du jo sånn ca. 269kr! (uten rabatten) :) -Thomas- Siter -->88mod Hilux,68mod Boble roadster (x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Heidu.. Kjøpte 2 nye ABS-følere til min Polo 6N, og det betalte jeg 481kr pr stk for på mekonomen.. (http://www.mekonomen.no) Så då sparer du jo sånn ca. 269kr! (uten rabatten) :) -Thomas- Takker for det mister. Da blir det å stikke innom der i morgen og bestille en slik en. trenger bare 1 jeg da og jeg har handla en del deler der før så jeg har en del rabatt der.. hehe Kvaliteten er vel det samme,det er jo igrunn bare en magnet/impulsføler så de gjør samme nytta.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 lyste hos meg og etter jeg skifta bremsene, var en ledning som var litt løs, var typisk på vag sa han som fiksa det på min! Festa å limte det han, funka bra etter! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 lyste hos meg og etter jeg skifta bremsene, var en ledning som var litt løs, var typisk på vag sa han som fiksa det på min! Festa å limte det han, funka bra etter! har sjekka allle ledninger og kontakter,demontert og montert samt forsøkt å smurt opp men til ingen nytte. får nok bare kjøpe meg en ny føler til Høyre framhjul i morra. må på olrud å få sletta feilkoder på abs og airbag siden jeg har skifta interriør og lampa lyste etter dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg