Gå til innhold

Biltreff på Lånkebanen 30april : Nordmøregatebilklubb

Ranger emnet


Jossi

Anbefalte innlegg

Ble vell egentlig litt skuffa av filmen jeg...Hadde forventa å iallefall få se Sierran min i bakgrunnen, men neida...Her var det kun de fine bilene som var med gitt :(

Synes du kunne hatt med iallefall et par klipp med de litt eldre og ikke fullt så pene bilene også....

 

Men ellers var filmen fin den :)

Hehe nå er denne filmen laget for å representere Treffet, slik at folk får lyst til å ta turen din. Jeg kan forsikre deg om at det er mer av sierran på den lange versjonen av filmen som skal til en liten dvd plate :)

 

Edit: Skulle jeg vist allt av alle bilene, ikke bare klipp der de lager action så hadde filmen blitt 10 timer lang..... Hvem ser egentlig på det :)

 

Edit2: La meg quote megselv:

 

Jeg skal gjøre mitt beste for å filme på treffet så om folk vil ha kamera på bilen sin en runde, bare ta kontakt! :D

Også om folk har kamera med seg selv og rigger i sin egen bil og filmer er jeg MEGET inressert i å få kopiere kasetten!

Kan kopiere direkte etter treffet før dere drar, eller låne med kasetten.

Dette skrev jeg i god tid før treffet.. Og jeg løp rundt på hele treffet med en stor lysende refleksvest og et fett videokamera.

Dette er ikke noe negativt ovenfor deg, men du kunne jo tatt kontakt med meg, og dermed sikret degselv mer video av din egen bil. Jeg ga alle tilbudet :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår