Svenn-Are Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hei jeg får ikke start på motoren etter at jeg har byttet fra b230f til b230ft. Er det noen som kan gi meg noen tips om hva det kan være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 har du tatt av svinghjulet og ikke satt det på riktig plass igjen! vis ikke triggern får riktig signal får du ikke starta. og du har loddet på formotstand til dysene.ellers er jetronic boxen din kæss... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 jeg bruker ledningsnettet som sto på motoren. fra 940 tror jeg. har ikke hatt av svinghjulet. men har skiftet registerreim. tror du det kan ha skjedd noe da eller kan det ha skjed noe med føleren på svinghjulet når jeg satte inn motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 får du gnist/bensin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 sikker på at tenninga er stilt 110% etter du har byttet reg reim? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 sikker på at tenninga er stilt 110% etter du har byttet reg reim? det har ikke no og si pga tenninga går på kammen og uansett så er den fullelektronisk så den får ikke blitt gælig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 fort å gjøre feil, stilte du motoren på tennings merkene før du tok av den gamle reima? hjelper lite med gnsit på pluggen med stemplet i bunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 så lenge ledningsnettet er fra FT'n eller du har koblet på formotstander så kan det jo hende du har koblet feil, evt ikke komblet på en kontakt. så hvis den får bensin og gnist så skal den være i orden egenlig. evt prøve med startgass.. jeg hadde faktisk inne en bil idag som nekta å starte.. kjinna å kjinna.. den fikk bensin og gnist. alt var i sjønneste orden.. den bare gikk å småtente som om det skulle hvert startsperre, så tilslutt henta jeg en stor startbooster som vi har, fyra den på og kjinna i tja.. 10 sec så starta den og gikk som ei kule, kjørte en liten runde og den funka strålende.. skal sies at det var en ROVER da... folk har skrudd rover skjønner ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 ja...rover er ikkje helt god.. Utenfor Rover forhandleren her i bergen sto det 5 biler med total havari etter påske..hahaha:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Funker Kaldstart dysa di?? er ikke den med så kan det føre med at den blir lei å starte! Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 jeg har alstå tatt motoren rett ut ifra en bil og da gikk den og inn i en annen og da gikk den ikke. tror den verken får gnist eller bensin. kan det ha en sammenheng med hverandre (komme av samme feil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hører du injection pumpe tar i mot bensin da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 nei kan ikke høre noen pumper som går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 åssen modell satt den 230f motorn i da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 den satt i en 90 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg