FK_Bimmer Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 jeg holdt på å mekke på angel eyes'a mine til E36 (venstre side) jeg skulle skifte pærer der det vanligvis er park lys pære (jeg hadde fått noen LED pærer som jeg skulle sette inni) jeg satte parklysa på å ringene lyser fint, men når jeg skal sette inn LED pæra der det vanligvis skal være parklys pærer så lyser den og, men! når jeg skal dra den ut igjen så forsvinner lyset, både i LED pæra og i resten av angel eyesa på venstre lykt så nå har jeg bare ringer som lyser i den ene lykta + jeg mangler okgå kjøre lys bak nær lysa i begge front lykter virker fint, det samme gjør bremse lys bak det er bare ringene i venstre fram lykt å kjøre lysa bak som ikke virker!? er det en sikring som har røket? Please help me! takk for hjelpen på forhånd! Mvh Eyvind.N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Uhm sjekk sikringsboksen? :-) Pleier å være et kart et eller annet sted over hvilke sikringer som går til hva.. få se noen bilder av angel eyes'en din! :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 LED er ikke en lyspære i vanlig forstand, du kan ikke bare bytte en vanlig lyspære med LED lys uten videre. Hvordan lys var det du erstattet parklys med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Februar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 jo! det er en pære me Led i T10 sto det på den den hadde same formen som den vanlige parklys pæren bare den nye pæren så var det Led inni fra før av kjøpte pærene hos capri zone tuning auto style heter de som lager pærene + jeg fant ut hva som var gale, det var bare sikringen som var gåen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg