Blend_2097 Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Husverten vil style bilen sin, og jeg skal prøve å finne et sett til han tenkte jeg. Han har en Audi S4 stv 94mod tror jeg det er, og ønsker komplett S4 styling til den. Noen som har dette liggende eller kjenner noen som skal selge dette??? MÅ være hele deler, ikke sprukket/skadet! Farge spiller ingen rolle da pappa er lakkerer. Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Har en rs 4 fanger til salgs.... passer denne bilen.... er bredere skjermer an vanlig hundre på den...da passer denne fangeren....er meget grom...med alle nettinger og fester.....kan ringe på 90871547.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg