-zlurv- Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 dette her er min første modd, så ikke vær for strenge.... den er sikker litt slurvete her og der... sånn fiksa litt på den nå... Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 var den virkelig så ille? :hvaskjera Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Dårlig tid du har da? Det er en helt grei første-mod. Du burde bruke felger som er på en bil allerede, så du får med felgene..ser bedre ut da;) Den er kanskje litt lav bak, også skal ikke neon sees om dagen:P Skjønner ikke helt hvorfor du har fjernet bakvingen, men.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 nei, hadde planer om en annen vinge, men jeg fant ingen med rette vinkelen.. tror jeg skal fikse litt til på den...... men åssen vipper jeg den mer ned framme da? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 bedre eller? :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 ikke så mye som var jort da.. men var ikke så ille d som var jort heller så :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 jah... bodykit og sånn får jeg heller ta neste gang jeg modder... måtte bare komme inn i det.. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg