xcuze Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 selger en meget pen bmw 318, med 17" sommer, nye bære kuler,lenke armer, front rute,eff annlegg, og starter.. sikkert mer, men kommer ikke på det nå. bilen er senket. kan også få med et sett skjørter. (ikke i bilen farve) så disse må lakkes. ordner billig lakkering. Trenger penger, så baby'n min stikker nok fra meg for 45000kr. bilder kommer snart. send pm, eller ring 45 20 23 94 Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Villig å selge skjørtene for seg selv? Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Villig å selge skjørtene for seg selv? damn =) du så tråden føre meg =) hvor mye skal du ha for skjørtene? =) hehe Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 joda,de kan sikkert selges seperat,men veit ikke hvordan de passer på coupe da... min er 4dørs sedan... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 etter hva j vet går d bra for d er fronten på cupeern det er noe forskjell på. for den er 7cm lengre enn sedanen Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 noen bilder av denne? og km stand??? Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=714484 Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg