aka_stian Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Selger en Peugeot 405 (GR?) 88mod. Selges enten som delebil eller hel bil. Svart, litt ripete lakk men ingen bulker eller skader av størrelse. Lite rust. Problemet med bilen er at den ikke vil starte. Mye nytt i motoren, blant annet overhalt topp til 6000kr. God bil i mange år når du først får start på den. Nye bremseskiver og klosser er også montert. Km stand, ca 160.000 hvis jeg ikke husker helt feil. El. soltak i glass, men noen har hatt det gøy med nødhammer og knust glasset så det må erstattes. Vannlekkasje i bagasjerommet, men dette skyldes bare en dårlig pakning rundt bagasjelokket. Sikkert en liten bagatell som gjør at bilen ikke starter, men har ikke tid eller interesse av å jobbe med den. Kan ta flere bilder hvis noen er interessert. Bilen står i bergen. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 kan du si en pris? Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hvis ikke felgene som selges i en annen tråd (LINK) er solgt, kan du få med de på kjøpet også. Glemte også å skrive at bilen står uten skilter. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 var litt voldsom i prisantydningen her tidligere. Setter prisen til 5000 men lavere bud vurderes. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hvis du selger den i deler, er jeg interessert i høyre speil, og høyre sikkerhetsbelte lås foran (den ved setet). Ellers kan jeg muligens være interessert i rattet også... har du bilde av det? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 vil helst vente med å selge smådeler. Hvis folk er interessert i større karosseideler så kan jeg begynne å selge smått også. Men vil helst at bilen selges hel. Blir den ikke solgt innen en måned så kommer jeg til å ha den stående i garasjen og bruke den som vinterbil til neste vinter. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg