Fox Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Tenkte å lage en FAQ siden det er noen sp.mål som kommer opp flere ganger i året. Ikke at det plager meg men kjekt å ha en FAQ der vi samler fremgangsmåter etc. Tenkte på guide på blandt annet hvordan man tar av dørtrekk, setter på senkesett, demonterer fangere, grill etc. Og en FAQ der hvor sp.mål og svar står som f.eks. hvor store høyttalere det er i dørene, hvor forskjellige følere sitter etc. Så om noen kunne ta bilde av en innsiden av en dør slik at vi får startet med en guide på hvordan man demonterer trekket haddet det var fint. Jeg har jo som kjent ikke noen Primera i dette øyelokk og dere driter vel egentlig i hvordan en Focus ser ut. Det gjør forresten jeg også ;) -------------------------------------------------------------------------- FAQ -------------------------------------------------------------------------- Interiør: 1.1.0 Dørsider/trekk - Demontering Eksteriør: 2.1.0 Speil - Demontering Stereo & Div: 3.1.0 Strømkabel - Trekking Fra Batteri Til Forsterker -------------------------------------------------------------------------- Interiør -------------------------------------------------------------------------- 1.1.0 Dørsider/trekk - Demontering Noen med ett bra bilde av dørsiden som kunne sette piler på skruene rundt trekket? Step by Step guide -------------------------------------------------------------------------- Eksteriør -------------------------------------------------------------------------- 2.1.0 Speil - Demontering 2.1.1 Følg demontering av dørsider på punkt 1.1.0 2.1.2 Skru løs de to skruene som holder fast deksel/plate som sitter på på innsiden av døra. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Tenkte å lage en FAQ siden det er noen sp.mål som kommer opp flere ganger i året. Ikke at det plager meg men kjekt å ha en FAQ der vi samler fremgangsmåter etc. Tenkte på guide på blandt annet hvordan man tar av dørtrekk, setter på senkesett, demonterer fangere, grill etc. Og en FAQ der hvor sp.mål og svar står som f.eks. hvor store høyttalere det er i dørene, hvor forskjellige følere sitter etc. Så om noen kunne ta bilde av en innsiden av en dør slik at vi får startet med en guide på hvordan man demonterer trekket haddet det var fint. Jeg har jo som kjent ikke noen Primera i dette øyelokk og dere driter vel egentlig i hvordan en Focus ser ut. Det gjør forresten jeg også ;) Kan vi ikke få en moderator her som kan gjøre innlegg sticky? Innlegget forsvinner før eller siden pga. nye innlegg, mao. faq'en vil forsvinne om den ikke blir "sticky". Verkstedkostnader posten jeg opprettet fordi at det kan være greit for primera eiere å se hvor mye div. ting koster, har f.eks. forsvunnet. Mange andre innlegg også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Det finnes kanskje noen bilder du vil ha på http://bilder.tvangsinnlagt.no/thomasprimera Bra tiltak forresten! :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Tenkte å få den sticky når det blir litt stoff her. Så ikke vi sitter med en sticky uten nytte :) Bruker første post til FAQ'en. Har så smått startet å lage en FAQ. Demontering av speil er jo enkelt men jeg la den til så vi får se hvordan jeg hadde tenkt å bygge FAQ'en opp. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg