Jacob Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hei, jeg har en kunde som vil ha tuningskiver på sin 318 - men 318 har uventilerte skiver og jeg skaffer bare slissede skiver som er ventilerte til E36. Er det noen som vet om man kan bytte caliper og sleide (festebrakett) og så er skivene bolt on? Siter Jacob Kielland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacob Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Ingen som vet??? Siter Jacob Kielland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmegleren Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Heisann. Nå kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med ventilerte skiver men jeg har et spørsmål. Til min forrige BMW 89 320 bestilte jeg et åpent Green-filter hos Jacobs Auto-supply. Var fornøyd med både service, pris og betjening. Nå som jeg har anskaffet meg en 88 325 trenger jeg å få bort den stygge luftfilterboksen. Kan du gi meg pris på det største KN (ikke Green) filteret som passer til min motor. Tror det finnes to typer. Kan du hjelpe meg? Sender dere i oppkrav? Hvor lenge er dere åpne. Jeg jobber til fem hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacob Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hei, takk for hyggelig tilbakemelding. :) Jeg selger pr. i dag ikke KN Vi selger: PiperCross Green RamAir er dette noe for deg? åpningstidene finner du på nettidene våre http://www.auto-supply.no og ja vi sender i oppkrav - til hele landet. Siter Jacob Kielland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmegleren Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Heisann. Takk for svar. Ja, prøver gjerne noe nytt jeg. Hva anbefaler du? Synes det er bare er positivt med litt mye lyd.. Har dere noen filtre inne som passer til 88 modell 325 inne? Er det forskjell i størrelsen på filtrene? Pris? Med vennlig hilsen Jørgen Pedersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacob Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hei har fått inn noen universalfiltre på lager - kun kr. 398,- inkl mva Innvendig diameter 90mm - men det følger med 3 adapterringer på 80, 70 og 60 mm. Siter Jacob Kielland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg