havard Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Ok, mulig jeg er stokk dum men uansett hvor lenge jeg leter klarer jeg faen ikke finne tappeskruen til girkassa på min calibra. det er en 2.0 16v... hvor i helvette fyller jeg på girolje? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 For å tømme kassa helt for olje må du skru av lokket under der diffen sitter. For å fylle skrur du av den skruen som sitter på toppen av kassa der gir overføringen går inn. Sitter en liten plasthette over, dette er også luftinga på kassa. Kan ta bilder å vise deg hvis du ikke finner. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havard Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hmm, men hvordan vet jeg hvor mye som skal nedpå a? skal det ikke være en slags skrue til på siden av kassa et sted? sånn nivå greie? og den skruen på toppen, er det den som er litt merkelig? har finni en på toppen av giroverføringa, men den er litt merkelig forma. ikke helt sekskanta utvendig som vanlige skruer og bolter, men litt avlang sekskanta liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Mener det skal 2.1L på F20 kassa. Sitter en nivå skru på siden der drivakselen går inn, på motor side. Hvis bilen står rett skal du fuylle til det akkurat renner ut, da er det nok. Å du har nok finni riktig skrue for på fylling. Skal ta noen bilder å legge ut etterpå jeg. Her øverst til høyre er påfyllings skruen. Her nede til venstre på kassa er nivå pluggen. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg