PerryZaphire Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 regner med at bonrath monoen kommer til meg idag :D Hvordan posisjon er det somser penest å ha den i ? Ser vel litt racing ut å ha den rett opp/litt skrå... jeg får liksom ikke helt bestemt meg .... forslag/bilder av biler med viskern mottas med glede :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Viskereren rett opp kler Rally front best, spør du meg:). Det mest vanlige er vell å ha den til høyre (hvis du sitter i bilen). Ser fett ut å ha den til venstre, ettersom at meste parten har den til høyre.. men vet ikke helt om den kommer i veien for utsynet.. ? :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Jeg flytta min til venstre nå (foran fører). Veit ikke hvor lenge den blir, fikk bare en ide for meg at jeg trenger å få bort vann før en passasjer Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 orph: så slik som det ser ut på avataren din er ikke bra? alle: oki jeg skal prøve meg litt frem... ser lit kult ut å ha den liggende til siden og :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Det er bilen min før min tid.. Den har ikke monovisker, jettafront eller felgene lenger nå ;) ;) jeg prøver å legge den på passasjer sidenførst jeg så får jeg se... er redd det blir ubalanse hvis du skjønner? derfor jeg egentlig hadde tenkt å ha den midt på :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 faen... sliter med en ting... jeg satte viskern rett opp (syntes det ble penest) problemet er at når jeg bruker viskern så stopper den igjen noen cm for langt til venstre... så den blir skakk :( og når jeg bruker intervall så stopper den noen cm for langt til høyre... får ikke dette helt til jeg :(:( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Er vel lite å gjøre med det, vet ikke om Bonrath og de "dyre" er bedre. Min er også slik, går ikke helt ned om ruta er tørr. Er den våt parkerer den på pakninga omtrent. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Er vel lite å gjøre med det, vet ikke om Bonrath og de "dyre" er bedre. Min er også slik, går ikke helt ned om ruta er tørr. Er den våt parkerer den på pakninga omtrent. Er bonrath jeg har :( irriterer meg... du har den midt på? hvordan sitter staget ditt på akslingen til pussermotoren ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Midt på nei, det er jo brå-harry. Husker ikke åssen staget er. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Midt på nei, det er jo brå-harry. Husker ikke åssen staget er. syntes det ble best hos meg... liker balanse på ting og å ha viskern til en side så litt merkelig ut... er ikke avhenger av monoviskere egentlig men den andre "stereo" viskern knakk staget på så da satte jeg denne rett og slett på pga kjappest løsning hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg