Baldrick Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Har fått tilbud om å kjøpe OZ Futura 9x17" med innpress på 12 (har stått på Mercedes) og er redd dette blir for brett under skjermene på S6en. Har noen erfaring med å dreie av felgene for å høyne innpresset? Jeg skulle hatt rundt 30 i innpress, og dermed dreid av ca 15 mm for å fått det mer passelig. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Jeg fikk dreiet ned innpresset på noen Borbet C i 17" jeg hadde på min Megane Coupè i -98. Dreiet ned senteret 5 mm, samt valset litt for å få plass i hjulhusene bak etter senking :D Dekkverkstedet mente det ikke var forsvarlig å ta mer på de felgene. 15 mm begynner å bli ganske mye, men det kommer forsåvidt an på designet på felgen, hvor kraftig senteret er, og hvordan det er utformet. Kombinerer du det med litt valsing er det sikkert lurest ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg