kaliber Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 ka som feile linken? får itj t å sjå filmen æ! æ vil sjån æå!:P kolles? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 ka som feile linken? får itj t å sjå filmen æ! æ vil sjån æå!:P kolles? ka du tru? du kan sjå filmn hær vøttu. skal si at den gutten var litt femikladd :D men,,, tøff bil. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 thanX! sånn bil skun hatt vettø!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 jeg synes han skulle tatt å lakka plastikleppa under fangeren jeg, den er så stygg! og det er jo bortimot det eneste på bilen som ikke er lakka hmmz, sikkert fordi han kjører de ifiller :D hehe.... men en ting jeg la merke til, når han kjører ser han rett fram, hadde jeg hatt den bilen tror jeg at jeg ville sett litt i speilet og kikka på folks reaksjoner når de så en bil med gull felger kommer rullende, du ser jo at folk peker og ser på bilen hans :rolleyes: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 hmmm måtte blåse liv i denna igjen.. var så fet den golfen der. kunne hatt den ja ;) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 hmmm måtte blåse liv i denna igjen.. var så fet den golfen der. kunne hatt den ja ;) da skriver vi : BUMP! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg