Desmond Tutu Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Ja da er det på`n igjen da. klarer ikke å holde meg så lenge før jeg må gjøre om litt i bilen! Nå driver jeg å lager meg nye (delvis nye) dørsider for å fiffe opp utseende litt. her er sånn det så ut før jeg begynte å bygge om Her har jeg laga "fundamentet" til den nye delen. 12mm spon. brukte 12mm spon pga av at det bygger ikke like mye som feks 22mm mdf. skal jo støpes utapå uansett så har vell ikke noe å si Mdf ringer til høytalerne er limt fast. dette er gøy. Har sett at folk flest bruker Flece pledd til å dra over for å få rett form... men jeg foretrekker strech laken! veldig lett å få bra! Her er det smurt på ett lag polyester for å få litt fasthet på lakenet før jeg begynner å knote med glassfiber. å så var ett lag glassfiber på. dro hjem før det hadde tørka. så vet ikke før i morra om jeg må ha på ett lag til! i morgen skal jeg tilpasse delen mot orginal dør panelet, Tenkte jeg skulle bruke glassfiber sparkel for å få den rette formen! litt vanskelig å forklare. men skal ta bilder i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hold meg oppdatert da med bilder wtf? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Oppdatering av dagens gjøremål.. har tilpassa nye delen imot dørtrekket nå. har brukt 1 kg glassfiber sparkel på her dør. hnng. grisete... for ikke å snakke om at det var hat å pusse ned igjenn. har grov pussa alt å sparklet på nytt igjenn med finsparkel. gidda ikke mere i dag så fin pussen blir i morgen etter arbeid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Ser jo helt konge ut dette her da!!! Det er utrolig gøy å holde på å lage slike deler, bare litt hat med all pussingen:) Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Ser jo helt konge ut dette her da!!! Det er utrolig gøy å holde på å lage slike deler, bare litt hat med all pussingen:) Mvh Pål B Hehe. ja pussinga e skikkelig gørrkjedelig. å når jeg er ferdig med ett dørpanel... så har jeg jo ett til å glede meg til! pusse pusse å atter pusse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hehe. ja pussinga e skikkelig gørrkjedelig. å når jeg er ferdig med ett dørpanel... så har jeg jo ett til å glede meg til! pusse pusse å atter pusse! Da kommer pussemaskin og luftverktøy godt med:) Jeg bruker selv en veldig kjekk liten pussemaskin fra Makita med ett 80mm rundt pussepapir. Kobler den til støvsugeren og vips blir arbeidsmiljøet langt bedre:) Hørselværn med radio er også kjekt å ha :dude: Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 oppdatering... ettr å ha sparkla enda mere i dag... kom jeg fram til at.... Dettan gidder ikke jeg. ble så bulkete. fyssj. men kom på en ny måte å fixe dette på. glassfiber. wohoo! tror dette bli lettere å få til! Her er det to lag glassfiber som er smurt på slik at nye delen blir støpt sammen med orginal panelet.. noen som vet om det blir sterkt nok til å holde dette sammen? eller må jeg finn på no flere måter å feste dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 dette blir et bra projekt da ;) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Jadda.. har skjedd litt i helga. har starta å trekk opp ene dørpanelet i dag. ble ca 100% vanskeligere enn først anntatt! men har fått unnagjort det verste nå! satser på å få trekt opp begge panela i morra. begynner å bli passe lei av å kjøre rundt uten dørtrekk! bråker som f...! litt bilder. flere kommer i morgen! da forhåpentligvis ferdigstillt. blir en skjøt litt her å der. men har en plan på hvordan jeg skal skjule di! var jo peise umulig å trekk opp alt i ett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 El completo nesten. mangler deksel over 5.25" eran. fann ikke mine så må vell finne nye en plass! blei tooft. neste stopp veggpanelan bak...... men ikke i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Dette var arbeid med stor A. Dette kan du virkelig være stolt av!!! DRITBRA!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hvis det ble så bra ut som det ser ut på bildene, så har du virkelig grunn til å være fornøyd med hva du har klart å få til :) thumpsup Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Dette ble veldig bra ja :) Fornøyd med lyden også? med tanke på at du har ett element foran og ett bak i døra? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Dette ble veldig bra ja :) Fornøyd med lyden også? med tanke på at du har ett element foran og ett bak i døra? Lyden er vell som den var før. hører ikke forskjell jeg ivertfall. men så lenge suben durer å går er jeg stort sett fornøyd. det elementet bak i døra er bare midlertidig mens jeg venter på nye høytaler settet. http://www.nrg1.com/Lava/Macrom/EXT6_0.htm skal bytte ut høytalere etter hvert som jeg får penger til overs. skal bytte alt til macrom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Hva trakk du panela med? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg