Siggen Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Her har jeg modda en volvo S40... ny i forumet:) dette er min 3 modd i photoshop.. si ka du syns.. ka som e stygt eller bra med moddn... Original versjon: modda versjon: så ka du syns?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 meget pen den der:D få på noen andre felger.. så blir den enda fetere:D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Jævlig kul ja, men skulle "kosta" på andre felger... på http://www.carxpressions.com/car_wheels.htm finner du masse fete felger. Og senking.. Eller bra;) Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 takk for kommentarer..:) ok, ska lete etter noen fetere felger å sette på bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 va kul.. men ligna litt på en gris.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Den blei digg! thumpsup Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hvor fant du vingen? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hvor fant du vingen? fant den i google.. søkte bare på "spoiler", så kommer det en hel haug av forskjellige spoilere.. bruk nu hode litt da..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 prøver og finne en, men de er jo bare i feil vinkler.. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 prøver og finne en, men de er jo bare i feil vinkler.. hehe.. du finner jo liksom ikke noe til bilen som er i perfekt vinkel å størrelse.. du må jo vende å rotere å sånt der.. den spoileren jeg har, fant jeg ikke i vinkelen jeg har nå.. når du har mekka lasso rundt spoilern, trykk CTRL+T, så kan du fixe på størrelse, å vinkel osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 ja.. fant ut av d.... men nå har jeg funnet en.. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 flere kule vinger her: http://www.aprperformance.com/products_list_cat1.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Takker! :D .......... Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg