kloppen Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Hvordan skifter man kupefilter i en golf IV 2001 mod. Mottar gjernebilde meldinger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Når du står foran bilen og kikker ned i motorrommet, sitter det helt innerst til venstre, under plastikken...Det er 3 skruer der, så drar du ut en "skuff". Da kommer du lett til filteret og kan bytte det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsek Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Har nettopp skifta filter på Golf'en min etter tipset fra posten over. Da jeg skulle kaste eska så jeg tilfeldigvis inni den og DER ! sto instruksjonen for å skifte filteret. Noen smartinger finnes det altså hos Volkswagen også. Derfor er det eneste man da trenger å tenke på er å få det rette filteret Nilsek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg