Lasse_GT Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 trenger en bunnpanne fra en 2 liter ascona motor(20E,20N,20S) fort (som har karet der hvor oljesila er ved cluthen mot girkassa) noen som har dette liggende?? haster bør være i akershus/oslo område full gass :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 ingen som har? det haster!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 ska se om jeg har jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hadde ikke flere igjenn gitt doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 huffda Noen andre som har noe på lur? b trenger bunnpanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 har vel en som jeg litt halvhjerta forsøkte og sveise inn skvalpeskjold på. går greit og fjerne skjoldet tror jeg, er dårlig sveis så. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 har vel en som jeg litt halvhjerta forsøkte og sveise inn skvalpeskjold på.går greit og fjerne skjoldet tror jeg, er dårlig sveis så. men det gjør vel ingenting vel? så lenge du ikke har sveisa hull i panna.. hvor mye hadde du tenkt deg for denne? har du no tlf nummer jeg kan nå deg på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 men det gjør vel ingenting vel? så lenge du ikke har sveisa hull i panna.. hvor mye hadde du tenkt deg for denne? har du no tlf nummer jeg kan nå deg på? ekke noe hull i den nei. gir du meg 500kr så kan du få en som ikke er sveisa på i det hele tatt. denne henger fast i en 2.0s med insprut i fra 2.0E komplett, men litt småfiks må beregnes. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Har en jeg og.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 ekke noe hull i den nei. gir du meg 500kr så kan du få en som ikke er sveisa på i det hele tatt. denne henger fast i en 2.0s med insprut i fra 2.0E komplett, men litt småfiks må beregnes. takk for handelen.. vi beholdt skvulpeskjoldet, skar bare hull til oljesila.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 takk for handelen..vi beholdt skvulpeskjoldet, skar bare hull til oljesila.. bra det ordna seg sombrero Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg