lasse bh Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Nei, om jeg husker riktig så står det en helt ordinær oppskremt volvomotor i den på 4 sylindre. :) Riktig det :) Siter lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Riktig... 1,6... Rett, skal være rett... Hadde litt lystgass også da... :D Lystgass? Motoren på golfen hadde ingen inngrep. Det opplegget bak var til luftfjæringtingene. Har forresten noen bilder jeg også, kan legge de ut hvis noen bryr seg. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Lystgass? Motoren på golfen hadde ingen inngrep. Det opplegget bak var til luftfjæringtingene. Har forresten noen bilder jeg også, kan legge de ut hvis noen bryr seg. Inne i bilen mellom setene satt det en lysgassbeholder. (se nøye litt til vestre, så ser du litt) Bak i bagasjerommet var det en kompressor og trykktank som gikk til demperene ja. Har selv luftdempere så jeg vet hvordan det fungerer. Dette var et litt mer primitivt system som var i golfen da. Legg ut noen bilder du også da. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hm, jeg skal gi meg, kommer på det var noe mellom setene nå ja, husker bare at en av mennene i standen sa det ikke var gjort noe med motoren. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Det var litt artig at ferrariklubben stilte sterkt denne gangen. Skulle hørt lyden og sett 4x stikkflamme fra denne... Rått, rått, rått.... Det var også biler for vanlige dødlige der. Er Thunder her inne som eier denne. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 HER er mine bilder. Galleriet har jeg laget selv, og siden mine kunnskaper innen php/html er begrenset til det minimale så er ikke siden noe å skryte av. Vet ikke om alle funksjonene funker, men de skal gjøre det. (Er ikke bilder i noen av de andre galleriene.) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg