Bauer Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Har en Nissan Sunny som jeg har putta på noen 7x17" felger med et40, men det subber i begge buene bak, og jeg må valse litt.. Hvem gjør dette i oslo området, og hvor mye koster det? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Valsespesialisten.no (Marius) reiser land og strand rundt for ens ærend. -Sponsored by Valsespesialisten Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Ikke la deg skremme av Marius sitt antall banneord pr sekund. :D Han har valset utrolig mange biler virker det som, så han er nok den du bør satse på. Han samler opp bestillinger i landet, å så tar han en sånn trip rundt hele kysten/landet innemellom. Ikke er han spes dyr heller. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Jeg ringte han og han var villig, men poenget er at jeg må ha gjort dette på mandag. Reiser til Madla på mandag kveld, og må få valset og tatt forstillingskontroll før dette... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg