Baldrick Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Bare det går iorden med salg av S6en vurderer jeg å kjøpe en 96 modell Impreza GT stv. Er det noe spesielt en må sjekke? Hvor store (og hva) forskjeller er det på interiør/motor/drivverk osv på de forskjellige årsmodellene? Er det noen modeller en bør holde seg unna? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Det jeg har fått med meg er at den er veldig liten og trang for en stv og være. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 En av forskjellene i forhold til nyere er at 96 mod har ikke momo ratt, og ikke en liten boks midt på dasjbordet (Aner ikke hvordan det skrives) Det er vel de få ineriør forskjellene jeg vet om, vs en 98 mod freks. Motormessig så er det "kun" 211 hk i stede for 218. Turboen er større i en 96 mod en freks. 98, men dysene er vist mindre (?) :\ Det er alt jeg kommerpå akkurat nå.. Har en 96 mod sedan selv om du lurer på noe annet. Bilder av min sedan: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=102 (Er gjort noen utsendemessige forandringer) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Her finnes noe teknisk info om Impreza Subaru Impreza AWD Kan du sammenligne med forskjellige årsmodeller. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Du kan også sjekker her: Den Norske impreza klubben eller hær: Den Svenske impreza klubben Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Eller kanskje denne hadde vært bedre? Impreza GT 2000-modell Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Da jeg må ha stv (pga hunder) og jeg ikke har råd å gå noe særlig over 200.000 er valget av Impreza GT begrenset, men har funnet tre stk som kan være aktuelle: 97 mod sølvfarget med 300 (optimistiske??) hk 96 mod rød med 250 hk Og så er der også en rød en som er kjørt 200.000 som ligger rundt 150.000. Er det galskap å kjøpe en Impreza GT som er kjørt så langt? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg