48IDA Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Noen som veit om? Trenger noen råcoole stickers til biken min, skal ha de på under klarlakken.. Må da være noen butikker som selger noe tøft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Ikke kjøp deg masse klistreerker til varer du ikke har a......er ikke bare "litt" fnf og ha greddy klistremerke på en bil uten noen deler fra greddy f.eks... doh Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Ikke kjøp deg masse klistreerker til varer du ikke har a......er ikke bare "litt" fnf og ha greddy klistremerke på en bil uten noen deler fra greddy f.eks... doh det står BIKEN, regner med det er en motorsykkel Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Nå skan ha 500hk mer !!!!!!! WOW!! FEEL THE POWER OF STICKERS!! sombrero Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Vær nå litt grei med'n da ;) http://www.carstickers.com f.eks Ellers finnes det jo "klistremerke papir" som du kan putte i printeren din og lage helt selv... :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Jeg likte disse: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 88modell og Kebab gud: Dorks! Dere veit jo ikke hva dere prater om...! Har jeg sagt jeg skal ha stickers det står NOS eller Turbo på? Eller GTI, V8 eller noe annet søpppel. Hvis dere hadde lært dere å lese så hadde dere sett at det står BIKE, ikke BIL. Til andre som gidder å svare; er ute etter stickers med motiv, tribals eller pinstriping. Takk for linken e321 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Va med..http://www.dekaltrim.se... har litt av vært der, men er vel mest til bil. Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 88modell og Kebab gud: Dorks! Dere veit jo ikke hva dere prater om...! Har jeg sagt jeg skal ha stickers det står NOS eller Turbo på? Eller GTI, V8 eller noe annet søpppel. Hvis dere hadde lært dere å lese så hadde dere sett at det står BIKE, ikke BIL.Til andre som gidder å svare; er ute etter stickers med motiv, tribals eller pinstriping. Takk for linken e321 :) eller få laga kliste merke av va du vill.. http://www.totalprofilering.no fikser det.. Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 riktig link jo thumpsup Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg