vwsportz Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 noen som har en 1,8....8ventilers gti som kan skrive inn her størrelsen på sikringene????det haster.....svar tas imot med kjempetakk... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 ingen som orker å hive ut hvordan sikringene skal stå????hadde vært skikkelig hjelpsomt om noen orka å gjøre det:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Jamen.... Hvilke sikringer???? Er jo litt mer en 2 stk.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Kan ta bilde av sikringsboksen i morgen og legge ut..... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 opplegget står jo på dekselet forann sikringboksa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 problemet mitt er at lokket til sikringsboksen er borte:) trenger å vite hvor alle sikringene skal stå:)tusen takk for at dere vil hjelpe:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Sånn ser det ut. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 oki...tusen takk mr.jensen....det er ikke alle sikringene jeg klarer å se hva som er....du hadde ikke gidda å skrive dem inn fra venstre til høyre da hadde jeg vært skikkelig takknemlig:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 rød = 10 blå = 15 gul = 20 grønn = 30 Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 rød = 10blå = 15 gul = 20 grønn = 30 Takker! thumpsup Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 0ki:) var ikke helt sikker om fargene også sto for verdier:) tusen takk for hjelpa da:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 hva skal stå på i tredje fra venstre????? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skamkløpt Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Det er jo ganske enkelt da. Verdien står jo på sikringen, så det er jo bare å ta ut alle som er gåene, dra til nærmeste bensinstasjon, og kjøpe nye? Siter 99 BMW 528ia 88 VW Golf 1.6 Til salgs 83 VW Golf GTi Til salgs 83 VW Golf 1.5 Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 hva om han har kjøpt en boks som det ikke sitter noen i? og fra før han hadde han nappa ut den gamle, tatt sikringene og kastet den? :D var bare ei mulig problemstilling ;) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 tingen er att jeg tok ut noen sikringene....var så flink å skrive opp verdiene men......borte!!! :) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg