Andreas_1 Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Har tenkt en stund på å kjøpe en polo 2 Stv. Og da må det litt modifiserings til! Det jeg lurte på var om det er mulig å sette på feks. golf2 16v understell eller lignende på! Eventuelt et annet understell og hva som skal til og hvor bredt det blir. Takker for svar! :) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Nesten garantere? Ingen som har gjort dette? Er ikke det understellet betydelig mye bredere da? Bygge om tårnene? Drivakslinger er smukk smukk? Hadde vært gøy med litt små brei polo med breddere! :titties: Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Jeg kan garantere at det ikke passer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Finnes ufattelig mye til disse bilene, understell er det masse å velge mellom! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hvilke understell og hvilke priser snakker vi da? Kunne vel spurt PoloClassic men jeg tror jeg irriterte han ganske bra over MSN isted... Hehe... :rolleyes: Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Kunne vel spurt PoloClassic men jeg tror jeg irriterte han ganske bra over MSN isted... Hehe... :rolleyes: Ikke irritert, bare busy på jobben og alt jeg gjorde gikk til helvete :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg